BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5. november 2009

Fetish, Mozart, og den teite badevekta

Nei, det er ikke tittelen på en teit historie jeg har funnet opp :p

Let's start with the first first: Fetish.
Cat har 13årsjubileum på lørdag, og dit skal jeg og Remi og masse andre mennesker jeg er glad i ^^ Aner ikke helt hva jeg skal ha på meg. Litt strengere krav enn vanlig. Ikke det at jeg ikke HAR noe å ha på meg, jeg bare...vet ikke hva. Remi er derimot litt lost og vet ikke helt om han kommer inn, han har bare sorte bukser, skjorter, og en vest. That's about it :s Men men, får krysse fingrene for det ^^

Now, when it comes to Mozart... *spille spille* Jeg øver masse hver dag, men frusterer meg litt over at kontrollen på volumet jeg spiller i ikke er like fintunet som den engang var.

Badevekta...har jeg utviklet et hatforhold til -.- Den viser meg en vekt den ene gangen, så går det ti minutter, også har den plutselig lagt til to kg, også hopper den ned en kg, og sånn fortsetter det. Er det så vanskelig å kunne vite hva jeg veier helt konkret? Nei, jeg drakk ikkenoe mellom, spiste ikkenoe heller, og gikk heller ikke på do. So why the hell does it do that -.- stupid stupid thing!!!!!

4 kommentarer:

Eline sa...

Badevekter er teite.. Derfor jeg har to stk, slik at jeg kan dobbeltsjekke. Som regel viser de 200 gram forskjellig... Men noen ganger er forskjellen helt ekstrem og da må man gå av og på hundreogørten ganger, og stole på det tallet som dukker opp flest ganger... Frustrerende!

Har forresten veldig lyst til å høre deg spille ^^

Morgian sa...

Kanskje vi kan smøre inn Remi i sjokoladesaus og karamellpudding?

Morpheus sa...

Vel.. det har med at du beveger deg å gjøre. Når du flytter vekt blir den av og til forvirret. Bare.. prøv å stå så stille du kan.
xD

June sa...

har en helt fjern vekt selv... jeg VET at jeg har gått ned flere kg, men dustevekta viser at jeg har gått opp! *grrr*