BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12. november 2009

*hoste* Auue -.-

Jeg hoster meg gal. Nå har det gått fra irriterende, kilende tørrhoste til en litt dypere en. Så jeg får vondt i mellomgulvet, hoster lenger av gangen, og blir grisesliten av hostekulene. Så vidt bittelitt feber, men det forsvinner med piller.

Det suger at jeg er syk akkurat nå. Gikk glipp av en skolekveld der jeg skulle ha fremføring av en oppgave i økologi. I tillegg ligger oldefaren til Remi på sykehuset med blødninger fra magesår, så vi skal på sykehuset i kveld for å være der så han ikke er alene hele tiden, men jeg er ikke sikker på om jeg burde pga formen, selv om jeg vet Remi trenger meg... alt jeg har lyst til er å ligge i senga med en bok og noe varmt å drikke.

I hate being ill...

1 kommentarer:

Morpheus sa...

*sends lots of his get-well-fast superpower*