BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 3. november 2009

Letting go

Jeg har tenkt lenge i dag over hva jeg snakket med Christian om tidligere i dag. Det å gi slipp på ting. Hvorfor skal det være så forbannet vanskelig? Hvorfor skal jeg måtte være obsessiv ang denne ene personen. Og hvorfor klarer jeg ikke slutte å bry meg om den andre personen? Ingen av dem er verdt tiden min, det er gjort helt klart. Jeg har kommet lenger på den første enn på den andre, selv om den første sitter hardere. Det er en god ting. Men redsel og avsky gjør at jeg ikke klarer slippe den første. Teite tanker om omsorg og tapt vennskap og drømmer om en person hun engang var holder fast den andre. Hvordan skal jeg klare å kutte disse tingene? De må kuttes, hvis ikke, drukner de meg en dag...

0 kommentarer: