BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 17. november 2009

Angst...

Jeg vil ikke til tannlegen... Jeg vet det at jeg bare skal titte og ta bilder i dag. Men jeg vet at timen de setter opp etter det er borring eller trekking, hvertfall av ene visdomstanna mi. Og jeg gruer meg allerede. Dette er da angst nr 1 og 2.

Angst nr 3 er skolen. Jeg var syk sist uke, gikk glipp av en innlevering/fremføring. Får sikkert levert i dag men.. Jeg husker ikke om det var i dag eller neste uke vi hadde en prøve, og siden jeg ikke har fått tilgang til Fronter enda kan jeg ikke sjekke. I tillegg får jeg angst av å ta trikken til skolen, den er alltid stapp full, forsinket, også kommer jeg for sent...

Alt dette har kombinert seg til en superangst jeg ikke klarer å bli kvitt.. Jeg vil bare legge meg og sove.. Jeg har tatt angstmedisinen min, mer enn det jeg egentlig skal, men den virker ikke. Jeg har vondt i magen, hodet, og er utslitt i hele kroppen, den verker... JEG VIL IKKE! *panikk*