BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29. oktober 2009

Thursday shopping

Dagen startet crappy. Jeg forsov meg nesten til frisørtimen, og hadde sykeste marerittet ever. Det er litt triggende, så jeg velger å ikke skrive det ned. T-baneturen var bare stress med en liten gutt som satt å nærmest hylte meg i øret hele veien >.< Thank god for music and earplugs.

Frisørtimen var akkurat det jeg trengte for å komme til hektene igjen. Ettervekst er vekk, sidene er passelig korte igjen, håret lukter godt, og er pent og rett ^^ Christian var grei nok til å holde meg med selskap frem til mamma var ferdig på jobb. Mamsen og jeg fikk gått til innkjøp av et par boots/støvler til meg, en kåpe, og to ullgensertinger, i tillegg til sokker og litt diverse jeg trenger til naturfagen. Vi spiste på Peppe's også, og selv om det var veldig fullt der var det koselig og sitte å bare skravle litt ^^ Bilder av klærene kan jeg ikke helt garantere ettersom jeg ikke har kamera så... Ja..

Remi har klart å bli syk igjen somehow, jeg vet ikke helt hvordan han får det til. Men kroppen hans har ikke hørt om immunforsvar, det er helt sikkert. Vi skal ut på en liten kjøretur nå, så jeg får se hvordan det går med ham og dytte i ham noen vitaminer.

I morgen er en lang dag. Opp tidlig, fikse hår og noe sminke, pakke ned klær og korsett og sminke, og tusle avgårde til psykologen. Så rett fra psykologen til Truls og Ida ;) Om kvelden blir det moteshow med Dracula Clothing på Halloween partyet til Gotham. Jeg liker ikke Skuret, det er alt for lite. Men det blir forhåpentligvis bra likevel. Kommer nok ikke til å være så utkledd at det gjør noe, men pen i nydelig antrekk blir jeg i det minste ;) Så det får holde!

Jeg tenkte på her om dagen at kanskje jeg burde holde en sånn spørrerunde ting jeg og, der folk kunne spørre om ting de vil vite om meg eller noe sånt. Men, jeg har en sterk følelse av at de eneste som leser bloggen min er Eline og Christian, og de kan jo bare spørre in person, så det er vel pointless XD

Det er litt trist egentlig. Jeg joinet og lagde blogg her fordi jeg hørte at det var et såppass godt samfunn her. I guess I'm just not interesting enough. Or sick enough. I dunno...

Å...ja, enda en ting. Jeg får ikke flyttet likevel visst. Det er funnet sort muggsopp overalt i huset, så alle skal flytte ut. Typisk nok når jeg endelig hadde fått tak i alt jeg trengte for å få sosialgarantien og sånt fra NAV. Så må ringe NAV i morgen og si hva som skjedde, og begynne å lete etter et sted å bo på nytt *sukk* I just knew I had it too good lately.

2 kommentarer:

Eline sa...

Muggsopp? Usj!!! Fælt så jævlig uflaks du skal ha da :(

*koseklemme på*

Morpheus sa...

Jeh.
Men se på det på denne måten: Probably wasn't meant to be, anyway. Life has something better in store for her. ^^