BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 9. oktober 2009

Nyuu nyuu!

Jeg og Remi har vært en tur i Sverige i dag ^^ Og, nei, jeg kjøpte ikke cola tenk! Remi fikk snus og lakrispiper, jeg fikk to Festis (men bare en med kaktus, jeg vet ikke hva den andre smaker :s), søstra mi fikk snop og mamma fikk røyk og cola light. It's the trip that matters tho. Remi hadde lastet ned masse musikk, og mye av det var fra Guitar Hero spillene som vi har spilt en god del de siste årene :p So it was kinda private, nostalgic, awesome and romantic at the same time ^^<3

Ting virker mye lysere ang flyttingen. Vi har ordnet det sånn at jeg og H får en tilleggskontrakt så jeg kan flytte inn og hun ut, og det virker som alle har gått med på å signere den også, så da får jeg sannsynligvis kontrakten om ca 2 uker og kan dra til NAV! Jeg regner med at det går greit, leia er under 6000 i mnd, og jeg er neeesten selvhjulpen pga rehabiliteringspengene, og sosialgaranti har jeg krav på, så alt burde ordne seg helt. Med mindre NAV plutselig bestemmer seg for at de vil jeg skal hate dem igjen da. Men jeg tror ikke det skjer når jeg har G inne i bildet, hun tar seg av det meste for meg :) Glad jeg ble med i det prosjektet.

I kveld skal jeg raide :p Nothing new there. Orker ikke dra ut i helg uansett, så det får bare være. Jeg er nydusjet, lukter godt, god og varm, har noe godt å drikke, og raids med OtN er alltid awesome! Ergo - it will be a nice evening :)

1 kommentarer:

Eline sa...

Gleder meg til du flytter :P Hehe :) Da må du regne med en Eline på besøk ;)

Du har forresten blitt utfordret ;)
Sjekk bloggen min for mer info :)