BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 4. oktober 2009

Helgen

Det har vært et par travle dager i det siste.

Torsdag: Jeg drar til byen med Christian for å kjøpe en klarinett, og ender opp med en Buffet Crampon, ganske ny modell, på promosjonssalg til 8,900kr. Fliser til 250. Vi tusler innom Manillusion og jeg kjøper festivalpass til Elektrostat. Lunsj på Pasta Basta i Bogstadveien (penne med skinke, bacon, chili, parmesan og tomatsaus, et glass rødvin, og et glass vann, nom!), før man så tusler hjemover igjen. Spille litt på nye instrumentet, funfun!

Fredag: Travleste dagen av dem alle. Stå opp, møte Grethe fra NAV i byen kl 2. Sitte å skravle og drikke te og spise croissant, før jeg tusler avgårde til Paléet for å prøve å finne en notebutikk som engang lå der. Fant til slutt ut at den har flyttet lenger ned i Karl Johan, og nå ligger like ved De'Villes. Tusler (les, powerwalk'er nesten) ned dit, ender opp med en etyde-bok, en filmmusikk bok, og en med klassisk. Ble tho litt skuffet over at den klassiske viste seg å være arrangert i jazz/swing stil, så jeg kommer nok til å kjøpe en ny en tror jeg. Kommer meg endelig hjem, dusjer, fikser meg, blir hentet av Remi, og plukker opp Karine og Jan-Gaute på vei til vors hos Vincent og Caroline. Der er både Adil, Benedicte og Kristina (de to førstnevnte bekjente, den siste helt ny). Vi drikker, blir fine og fulle, og blir kjørt til Elektrostat! Kvelden gikk ganske som planlagt, med unntak av at jeg ble litt fullere enn jeg hadde planlagt :p Tryne når man danser? Jepp. Finne folk man kjenner rett før man drar hjem og ikke kan henge med dem likevel? Jepp. Remi hentet meg utenfor Møllers, der det var slåsskamp (sjokk -.-). Kom meg hjem til min kjære, badet, *sensurert*, og sovnet ^^

Lørdag: Jeg sov selvfølgelig lenge. Men var ikke fyllesjuk når jeg våknet heldigvis! Drasser med meg Remi hjem, skifter og fikser meg litt, spiller litt på klarinetten for å vise ham, og så ut på middag med Karine og Jan-Gaute på Egon's på Nordstrand ^^ Ble fantastisk mett *flire* Orket uheldigvis ikke mer Elektrostat etter det. Kroppen min sa nei. Viste seg når jeg kom hjem at jeg hadde glemt å ta pillene mine for fredagen (not good), så det var nok en av grunnene. Ganske greit at jeg bare dro hjem og slappet av resten av kvelden da gitt.

Søndag: Jeg sov lenge igjen. Helt til tre om ettermiddagen. Tok lang tid etter det igjen før jeg kom meg ut av senga. Var så tappet for krefter og energi at jeg trodde først jeg var en grønnsak. Alt jeg har spist totalt i dag er 4 ostesmørbrød. Jeg har drukket et glass melk, et glass saft, og en halv kopp med grønn te. Dagen har vært kjedelig. Har ikke orket en dritt. Bare lest litt...spilt litt... ligget i sengen med lukkede øyne. Sett litt anime. Skrevet dette blogginnlegget... Håper jeg klarer litt mer i morgen, grønnsak-dager er kjedelige...

0 kommentarer: