BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 15. oktober 2009

Hamar

Jeg og Remi reiser til Hamar i morgen ettermiddag. En barndomskompis av Remi spiller i band, de har konsert, og han lurte på om vi ville komme :) Så da brummer vi avgårde og blir borte til søndag. Blir spennende, jeg har bare møtt ham en gang eller noe sånt, og denne gangen har han eget sted å bo, så da bor vi hos ham. Hopefully it will be ok.

I dag skal jeg. Erh.. ja, nei jeg vet ikke. Jeg har tørket støv, og sitter og spiller Zelda: The Phantom Hourglass på DS lite'n min.

Litt trist at vi skal bort, er plutselig mye som skjer i helgen >.< Går glipp av felles shoot hos Truls og Ida, får ikke funnet på noe med Tuva, og heller ikke med Lars og Eline *sukk* Jaja. Sånn er det noen helger. Jeg gidder ikke droppe Hamar (som Remi har gledet seg veldig til over lenger tid) for noe jeg teknisk sett har mulighet til bittelitt oftere. So, yeah. Update kommer vel på søndag når jeg har kommet hjem igjen :)

I'll miss you guys 'n girls!

0 kommentarer: