BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 12. oktober 2009

Hmmses..

Jeg lurer på om energi nivået mitt stiger litt igjen for tiden. Probably due to my period, I loose iron, that is good.

Helgen var litt sånn...rar. Fredag kveld/natt fikk jeg migrene, og var som vanlig tom for smertestillende (ja, jeg har glemt å hente ut resepten min, skal gjøre det i dag tenkte jeg), men fikk til slutt sove. Nedturen var bare at jeg våknet opp med like ille hodepine og måtte avlyse shoot med Truls og Ida. Men jeg fikk en Paralgin Forte av mamma og ble ok igjen, om enn litt døsig og småkvalm. Så jeg bestemte meg for å møte Christian i byen for å spise mat og kjøpe bok. Og jeg fikk også ordnet det så bildene skulle bli tatt likevel med Truls :) Men sånn litt før jeg skulle dra ble jeg sykt kvalm etter å ha downet en kopp eller to med grønn te, så jeg prøvde å spise litt tørr loff for at det skulle gi seg. Det gjorde det imidlertid ikke, og jeg løp på badet og kastet opp XD Grønn te og loff så rart ut som spy *flire* Men etter det følte jeg meg helt fin, så jeg pusset tenner og kom meg til byen. Kjøpte to bøker, spiste kinesisk, og dro ned til Truls. Sånn egentlig skulle jeg raide den kvelden, men det ble nada av ettersom jeg etter litt champagne ble drasset med på byen ;) Ikke angrer jeg heller, hadde en flott kveld ^^ Remi hentet meg når vi skulle hjem, og jeg sov ved siden av kjæresten min den natten <3 Awesomeness!

Søndag var. Slapp, som vanlig. Sov sykt mye egentlig.

I dag har jeg... stått opp.. fikset meg litt.. Ryddet bittelitt.. Og skal kanskje en tur til byen og møte Christian i 4 tiden. Jeg vet ikke helt hva vi skal finne på men...jeg tror det kanskje er bra om jeg tvinger meg selv til å dra ut litt mer, kanskje jeg blir litt bedre av det. *nod*

0 kommentarer: