BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 7. oktober 2009

Mrh..

Jeg er inne i en sånn fase hvor ingenting holder interessen min. Ikke bøker, ikke WoW, ikke musikk, ingenting. I tillegg har jeg så lite energi at jeg klarer skjelden gå ut å finne på noenting. Ikke det at jeg er selskap til å finne på noe med heller, jeg har jo null ideer for hva man kan finne på, så man ender opp med å sitte på rompa å gjøre nada, eller å tusle rundt uten mål og mening. Fun huh?

Men en ting begynner å ordne seg da: flytting. Og hvis Remi får betalt depositumet på nedbetaling, så flytter han inn sammen meg ^^ Da får vi to rom til rådighet, et til soverom (med liten balkong), og et til datamaskiner, klesskap, tv, og sovesofa. Selv flytter jeg ned i løpet av uka, selv om det sikkert blir litt gradvis. Jeg får nøkkel i dag eller i morgen, og skal ut å kjøpe sovesofa snart som jeg kan sove på der. Så tar jeg med en bagg klær, og laptopen. Alt det andre kommer ned etterhvert ^^ Yey? Kanskje jeg blir mer sosial med folk på besøk eller noe sånt? Hvis noen vil komme da...durp..

2 kommentarer:

Eline sa...

Jeg kommer gjerne på besøk :D

Selin sa...

kommer gjærne jeg ^^