BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 9. oktober 2009

Utfordret

Jeg har blitt utfordret av Eline ^^

1. Skriv 10 ting om deg selv.

  1. Jeg har lett for å bare fokusere på negative ting, også i sånne her saker, så jeg pleier å droppe dem
  2. Min største drøm for tiden er å forlove meg med Remi. Jepp.
  3. Jeg har sluttet å drikke cola, men savner det sinnsykt mye
  4. Jeg har for mye fett på kroppen i forhold til muskelmasse.
  5. Jeg spiller klarinett igjen
  6. Et av mine største ønsker er å kunne være kreativ, skape ting selv, i steden for å bare kopiere alt annet jeg noen gang har sett eller hørt
  7. Jeg gleder meg til å studere igjen, jeg har savnet det
  8. Jeg både gleder meg og gruer meg til å flytte. Det er både fint og skummelt.
  9. Jeg skulle ønske andre mennesker kunne bestemme hva vi skulle finne på når jeg møter dem, ettersom jeg suger til det og alltid ender opp med å spise og titte på sko.
  10. Jeg eier sminke til flere tusen kroner, og har fremdeles ikke brøkdelen av det jeg har lyst på.

2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.



Meg og Janne på Castle Party, nede i den bittelille byen. Det var definitivt en av de bedre ukene i mitt liv. Jeg kunne valgt et bilde fra Praha, men jeg innså nettopp at jeg nesten ikke har bilder på denne maskinen, så det får gå. Det er et flott minne dette og ^^


3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.



Hah, ingen som sa bildet trengte å være av meg! Anyways, det er fanart, Moiraine fra the Wheel of Time serien til Robert Jordan. WoT er sammen med LOTR det som startet min pasjon for fantasy litteratur, og jeg forguder bøkene. Dette er et av de mer nydelige bildene jeg har funnet av Moiraine, som er en av mine favoritt characters.

4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.


På toget fra Praha til Polen. Jeg er oppblåst, flesk henger ut, jeg sover, og ser generelt grusom ut, mens alle andre på toget så awesome ut. Wtb timemachine to go back and change all that!


5. Så utfordrer du fem til.

Erh. Ja. Tviler på at det er så mange som faktisk leser bloggen min at all.

Selin
Christian

...erh, ja... det er de jeg vet leser bloggen sånn bortsett fra Eline, så det får holde *flire*

1 kommentarer:

Selin sa...

och -_- i'll do it then ^^,