BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6. oktober 2010

Ups and downs

Ting går veldig opp og ned for tiden, det har jeg kanskje nevnt tidligere.

I går og på mandag har ting vært opp. Jeg er offisielt hektet på Firefly, og gleder meg til å se mer sammen Kristian ^.^ I tillegg var NAV raske med utbetaling for some reason, så jeg fikk pengene mine i går i steden for på torsdag/fredag som jeg pleier o.O Ikke at jeg klager. Jeg fikk hentet ut kjolen min, og den sitter som STØPT på. Ja, kunne hatt litt større pupper som alltid, og litt større/lenger overkropp, men det er det bare jeg som legger merke til. Det er ikke sånn at jeg ikke kan bruke den, den er bare litt løs (og da mener jeg bare litt, ikke masse). Jeg elsker den! Herregud! Kristian holdte på å lage en liten dam på gulvet fordi han siklet sånn når jeg prøvde den på! Så jeg gleder meg veldig til G kommer hjem og booker studioet på skolen han går på. Pictures ftw! Må bare finne ut hva jeg skal gjøre med håret, så blir det nye, nydelige bilder på meg :D

Stakk en liten tur på 3b i kveld som var nå og. Tok to glass vin og spanderte på Kristian to pils. Møtte på to bekjente og skravlet med dem en times tid, så alt i alt var det veldig koselig ^^

I dag og i morgen skal jeg være flink og rydde mer på rommet. Brette sammen pappesker jeg ikke har noe i og legge på skapet, ta en klesvask til, bytte på senga, og generelt rydde/vaske/støvsuge litt. Jeg gleder meg til mamma kommer merker jeg, mer enn det jeg trodde. Det er ikke som om jeg akutt savner mamma og pappa hele tiden, men jeg savner dem jo. Og det er alltid luksus-kos å kunne dra med mamsen sin i forskjellige butikker, kjøpe ting, spise lunch, spise middag :) Eneste som kunne toppe dette hadde vært besøk fra Lars og Eline tror jeg, hehe :p Ja, og fra lillesøstern min, jeg håper hun kommer opp en tur snart og *nodnod*

Daaa... skal jeg dille rundt på YouTube. FB er looser og er nede. Jeg sovnet sånn halv 1'ish i natt, og fikk stort sett sove godt (bortsett fra et mareritt om at mamma var på sykehus, ble gal, og satt og kappet av seg bena med en skalpell og en hammer ><), så jeg er ikke akkurat trøtt. Men kjenner jeg meg selv legger jeg meg igjen når jeg blir litt trøtt og våkner opp i ettermiddag en gang. Det er virkelig bare ikke noe å gjøre midt på dagen som er verdt å holde seg våken for ><

Eh, ja. Så, ganske happy innlegg denne gangen. Whoopie! (faen ta deg Kristian, jeg har det ordet på hjernen, takk skal du ha :p)