BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 11. oktober 2010

En god uke

Jeg er halvveis i sjokk. Bortsett fra en liten hendelse i går har uken som gikk vært en total opptur. Det er skummelt, og jeg venter bare på at smellen skal komme somehow ><

Jeg har hatt besøk av mamma i helgen (hun bodde jo ikke her hos meg, men kom på besøk og bodde på hotell).
Fredag ble det shopping av nødvendige ting, og ikke fullt så nødvendige ting *flire* Kino dro vi også på, så Inception. Genial mindfuck film, til tross for at jeg misliker Leonardo DiCaprio. Ble en tur på 3b for meg senere, men ikke spesielt mye drikking. Rar konsert, Kristian kjørte lys, og det kom en haug av bekjente også.
Lørdagen var litt mindre fartsfylt på dagen. Jeg fikk en iPig (:D:D:D), vi tuslet litt rundt, spiste god middag, og dro til Yngve på vors. Was awzum! Dro ut på 3b på kvelden, ble litt mye alkohol på meg tror jeg :p Nach ble det også, koselige greier.

Now...søndagen, hvertfall begynnelsen av den, var katastrofe. Jeg hadde satt på alarm på mobilen min før vi dro på byen på lørdagskvelden, for å være sikker på at jeg ikke glemte det. Batteriet på mobilen var halvfullt. Mamma drar i tretiden, men skal ut av hotellet kl 12, så jeg skal møte henne og spise og si hadet og sånn. Når jeg våkner av meg selv, er klokka halv tre. Mobilen min er totalt død. Lenge leve batteriet på iPhones...not! Jeg får sendt en mld til mamma fra nettet, hun ringer på mobilen til Kristian. Hun er sur og skuffet. Jeg blir selvfølgelig kjempelei meg, har skyldfølelse fra helvete. Jeg trodde ikke batteriet mitt skulle gå tomt i løpet av en kveld når det var på halvt! Jeg vet det ikke var med meningen, at det var et uhell at jeg da ikke våknet og fikk kontaktet henne...but I still feel like shit. Hun ringte igjen senere på kvelden. Fremdeles skuffet og lei seg. Men jeg håper hun forsto at det var virkelig ikke med meningen...jeg håper..

Resten av søndagen var koselig tho, masse Firefly og kjærestekos <3

Det er et par andre ting jeg må få av hjertet når jeg først blogger og klager >< Jeg har brukt alt for mye penger i helgen. Har igjen litt over 900 kr nå, skal holde i litt over en uke til. Men det burde gå, jeg får bare kjøpe inn en masse mat som holder seg, mhm!
En annen ting som plager meg er tanken på hvor mye mat jeg har spist denne helgen. Peppes til lunsj på fredag. Middag på diner'n. Lunsj på Burger King på lørdag, middag på Bare Blåbær. Alle gangene spiste jeg til jeg holdt på å kaste opp, for jeg vil ikke at mamma skal vite hvor lite jeg egentlig spiser for tiden. I tillegg spiste jeg en halv pizza (!) natt til søndag etter nachet... Prøvde å kompensere med bare en rett i koppen-pasta til mat på søndagskvelden, 285 kcal. Og jeg har ikke spist hittil i dag heller. Føler at jeg kan ikke spise enda..ikke enda.. Gruer meg litt til jeg skal på butikken. Lurer på hva jeg skal kjøpe. Ikke at jeg burde lure. Jeg vet jeg kjøper meg en tomatsuppe, en spagetti napoli, kanskje en ny ost, en melk, kanskje yoghurt... Jeg er redd for at jeg kanskje kjøper burgerbrød. Jeg har 8 hamburgere i frysern. Men de sparer jeg til jeg spiser med Kristian tror jeg. Ja. Det gjør jeg. Også trenger jeg ikke tenke på mat til i kveld, skal spise taco hos Kristian, så..jeg trenger EGENTLIG ikke gå på butikken i dag, gjør jeg?

Men...totalt sett, har jeg hatt den beste uka jeg har hatt på månedsvis nå. Tingene som plager meg atm er stort sett bare maten og at jeg ikke fikk sagt ordentlig hadet til mamma i går. Jeg håper det holder seg sånn. Jeg orker ikke en smell enda. Det gjør jeg virkelig ikke. Let me heal first please, just a bit...

2 kommentarer:

Kristian sa...

I dag trenger du nok ikke tusle på butikken nei, med mindre magan rumler aaaalt for mye før femtida :P

Anonym sa...

*klemme* <3 ^^
-S