BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27. oktober 2010

Jeg har følelsen av at dagen i dag blir bare slækk. Dagen i går var derimot super ^^ God middag, awesome kjæreste, og god, søvnrik natt. Jeg har fått "normal" døgnrytme og, det er nesten skummelt. Så nå må jeg bare finne noe å fylle timene med som IKKE er depping, angst og tanker om mat.

Jeg har forsåvidt stappet en pizza i ovnen. Bare en liten en. For jeg har ikke spist siden middagen i går, og det burde jeg kanskje ha gjort. Og ett måltid om dagen er kanskje litt lite og teit, for da lagrer jeg jo bare fett i stedet fordi kroppen ikke vet når den får mat igjen. Så...pizza nå, wok med Kristian senere. Ja, jeg har kjøpt inn ting til wok liksom. Waow! Også skal vi ut og kjøpe badevekt om han orker. Bestille på nett fra C.O om han ikke orker. Woo, problem solved! Da får jeg vite hvor mye jeg veier, og kan justere matinntak og aktivitetsnivå deretter.

Jeg snakket med en venninne som trener på SATS om å begynne å trene med henne. Jeg er bare nervøs for HVA hun trener :s Det er så mye jeg ikke tør, eller ikke liker. Jeg har en følelse av at de tingene jeg kommer til å gjøre hvis jeg først får meg til å begynne er elipsemaskiner, trimsykler og yoga. Hmm. Styrke sier du? Hahaha! Jeg får meg ikke til å ta 10 situps daglig engang (motivasjonmangel anyone?), hvordan skal jeg gidde trene styrke liksom?

Jaja. På tide å sjekke pizzaen og distrahere meg med anime mens jeg spiser den. Jeg er ikke flink til å spise mens jeg er klar over hva jeg gjør lenger. Bleh.

0 kommentarer: