BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27. oktober 2010

Rait.. ting går ikke så bra når jeg må sitte inne alene for meg selv hele dagen. Jeg har vært våken siden 8, og det finnes ikke en jævla ting jeg føler for å gjøre. Og med en gang jeg blir rastløs, så blir jeg sulten. Aner ikke hvorfor, jeg spiste jo i sta. Jeg trenger ikke spise enda. Og likevel, så er dragningen mot å gå på butikken og kjøpe noe megastor.

Så jeg tenkte...hva skulle jeg kjøpt? Hva er det jeg liker, som jeg har lyst på, som er verdt å kjøpe? Jeg spiser så lite forskjellig..

*Pasta (spagetti, rett i koppen, makaroni, nudler)
*Kjøttdeig (til taco, spagetthi, lasagne)
*Kylling (vinger eller lår, aldri en hel en)
*Tomatsuppe
*Brus/saft/melk
*Baguetter (nå og da, gjerne til suppe)
*Pizza (en skjelden gang)

Dette er alt jeg spiser. Kanskje et par matvarer til, men det er så skjelden at jeg gidder ikke nevne det. Anywho..går jeg på butikken, blir det ett eller annet av dette jeg kjøper. Og, hva er vitsen med det? Ingen av de tingene frister. At all. Det er da jeg vet at jeg er bare fysen fordi det får tiden til å gå. Kjedeseg-spising. Det vil jeg ikke ha noe av. I tillegg blir jeg litt trist. Andre mennesker liker mat. Forskjellig mat. Mat med mange typer smaker. Alt jeg spiser, smaker enten kylling, bbq, tomat eller taco'ish. It's sad. So fucking sad.

Jeg skulle gjerne skrevet noe mer, men hjernen min har hengt seg opp på dette, og går bare rundt i sirkel. Jeg prøvde å skrive en liste over hva jeg vil PRØVE å smake på, eller hva jeg skulle ønske jeg turte å spise. Og jeg kom frem til at det var bare sushi jeg hadde lyst til å prøve. Alt annet lukter for rart, smaker for rart, har for rare konsistenser, eller er bare generelt skummelt.

Så da sitter jeg her, med hjernen på repeat. "Jeg kjeder meg...sulten...spise noe...gå på butikken...nei, no point...hva skulle du spist...waste of money...men jeg kjeder meg"

Det kommer til å rable for meg en dag..

2 kommentarer:

asfjh sa...

Sushi må du prøve, det er skikkelig godt og man ser proff ut med pinner;) Salat og grønnsaker er også verdt å prøve.. masse vitaminer, og du kan spise så mye du vil! Har lest et sted at det å like nye ting bare er å venne seg til det, og at etter man har smakt det nok ganger blir det mindre ugg... jeg husker det var en gang i tiden da jeg ikke likte øl, men vente meg til det. Og ai så godt øl er nå! Verdt å teste om det er sant når det gjelder grønnsaker og salat også;)

Anonym sa...

Kjenner meg igjen, kjede spiser mye selv, men jeg er ikke så kresen da så jeg spiser blandt annet en halv oste kake om dagen, og ender med at jeg aldri blir ordentlig sulten. altid noe jeg putter i kjeften. så greid å bruke alle pengene mine for hele novenber en uke før november startet. er bra du er flinkere enn meg til å si nei, sløsing av penger. *sukk* og kjenner meg igjen i motivasjon til trening -_- off. selv må jeg si at Hva skulle jeg gjort uten spill og internett. hadde blitt insane!!! -_- men det kunne jo vært værre enn å kjedespise. vi har det oki selv om sånne små ting irriterer oss. kansje jeg greier spare penger til bursdagen din så jeg kan komme å besøke deg. det hadde vært kjempe kos værtfall ^^ og mimre om gode gammle dager, i miss you<3

-S