BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21. mai 2010

Why oh why

Hvorfor er jeg så redd for å miste venner at jeg blir sykelig sjalu? Hvorfor? Kan noen fortelle meg det? Ja, det har skjedd før. Men...jeg stoler på vennene mine.

Kanskje det er fordi jeg føler meg så lite verdt for tiden. De burde heller bruke tiden sin på noe annet enn meg. Men, kan jeg ikke bare slå meg til ro med det da? Hvorfor skal jeg sitte her med den vonde, kvalme, tomme følelsen i magen hvergang jeg ser dem med andre, leser om at de har vært med andre, snakket med andre, fått ting av andre? Nå er det riktignok bare et par spesielle personer det gjelder, det er ikke som om de ikke får ha venner. Men.. vil jeg bare at de kanskje ikke skal være venn med akkurat de menneskene?

Mrr.. FORVIRRA!

Jaja.. tannlegetid, gimme the drugs baby!

1 kommentarer:

Eline sa...

*Koseklemme*
Du mister aldri meg!!!