BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 26. mai 2010

Manic?

Lurer på om jeg hadde en manisk episode i går. Etter prøven dro jeg til byen og møtte Christian. Jeg husker mesteparten, men ikke alt. Jeg kjøpte noe garn, noen bøker. Kaffe. Shave ice.. vi skravlet masse. Men jeg husker ikke helt hvordan jeg kom meg hjem.. weird.

I dag skal jeg.. stirre i veggen? Jeg tror vi skal passe Maiyah i kveld, blir kos.

Oh. Og finnes det noen der ute som har en kur for grønt sjalusi-monster? I need it. Badly.
It only shows up when I really trust people. Because, then the risk of betrayal is a killer. Men det grønne monsteret dreper meg sakte uansett. Jeg vil ikke ha disse følelsene, disse tankene. Men uansett hvordan jeg rasjonaliserer, så kommer de. "Jammen, hun sa sånn", "jammen, han sa det, stemte ikke det", "jammen, det var ikke det jeg ble fortalt", "hvem av oss er det de lyver til, meg eller den andre?".

FUCK!

2 kommentarer:

Morpheus sa...

The strong do not become such by being strong, but by endless repetition, and having seen it all before.

Morpheus sa...

Oh, and I don't know if your read my journal; but the more you have to do that you HAVE to do, the more you appriciate what you don't HAVE to do. ^^