BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 4. mai 2010

Funeral

Det er begravelsen til mormor i morgen. Jeg gruer meg. Sovnet tidligere på kvelden i dag, og nå får jeg ikke sove. Selv om jeg egentlig burde. For jeg vil ikke være trøtt i morgen når jeg må takle alt det andre og. Trenger ikke være ekstra sliten.

On other matters...kjøkkenet vårt er så og si ubrukelig, og både jeg og Remi er blakkere enn blakkest. Jeg får heldigvis penger til uka, men så og si alt går på regninger med en gang. Remi får penger rundt den 13... så...ja.. vi får se hvordan det går. Jeg må gjøre ting hos tannlegen til 7,200 kr, så jeg kan ikke spørre om hjelp fra mamma og pappa.

Jeg skammer meg for hvordan jeg har brukt penger på meg selv nå. Jeg burde ikke ha kjøpt de bildene..ikke DS spillet (som jeg ikke likte likevel) og PS3 spillet heller. Og jeg burde ikke ha foreslått å spise på Fridays for så å dra ut... Så alle mine ca 4000 kr jeg får denne uka skal på regninger. Ingenting på meg. Jeg er så fuckings dum. Klager på at Remi bruker penger i histen og pisten, også er jeg ikke hakket bedre selv. Prøvde å skylde på at jeg trengte å bruke litt penger på meg selv for å føle meg bedre, men...nå føles den unnskyldningen tom, selv om folk har sagt jeg fortjente å bruke litt på meg selv. Jeg får vel krøke meg ned til NAV og snakke med dem om å få mer stønad. Jeg får ikke 9000 i mnd engang.. Halvparten går på leie, så kommer månedskort, telefonregning og mat. Jeg har egentlig ikke råd til annet, også tar jeg meg råd (teit som jeg er), og ender opp sånn her.

*sigh*

1 kommentarer:

Morpheus sa...

Vel.. jeg håper det går bra.
Det er ikke verdens undergang å bruke litt for mye penger nå og da. I det minste så lenge de ikke blir en vane. Med mindre du har veldig lyst til å dukke opp på "Luksusfellen" på tv3...

Uansett ønsker jeg deg lykke til i dag. Forhåpentligvis gir begravelsen deg litt... closure..