BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 7. mai 2010

Hunger

Det å føle seg sulten er for meg...rart...merkelig.. For det er skjelden jeg blir det. Og, for øyeblikket er jeg ikke fysisk sulten, magen gjør ikke vondt, lager ikke lyder. Men jeg har bare spist...tre gafler med nudler i dag? Jeg har sovet hele dagen egentlig. Og drukket alt for mye cola. Jeg burde egentlig vært fornøyd. Den små-anorektiske delen av meg burde jublet og overtatt. For vi er blakke, og kjøleskapet er tomt. Men...den jubler ikke. Den er helt stille. Og det plager meg egentlig. For jeg har gått opp i vekt i det siste... Og jeg vil ned igjen til under 50..selv om jeg ikke burde.

Jeg har lyst på kylling..og..et eple...en smoothie..og... vel, det er det jeg klarer å sette fingern på. Hva ellers jeg vil ha vet jeg ikke. Men jeg vil ha noe. Er det random cravings? Vil kroppen min ha noe jeg ikke helt klarer å tolke hva er? Og hvorfor har jeg gått opp i det siste? Jeg har ikke spist noe særlig (bortsett fra på fredag)...

I'm confused.. really confused...

2 kommentarer:

Eline sa...

Kanskje det er vannvekt, hvis du drikker en del i forhold til hva du spiser?

Morpheus sa...

Vel.. sult er ikke gøy.. selv om man vanligvis ikke spiser så mye.. ?