BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 24. mai 2010

Tittel

Jeg er lei av å måtte ha tittel på innleggene hele tiden. I don't know what to call this, ok?

Jeg er litt lettet for tiden. Paranoia'en er på vei nedover <3 My best friends are to thank for this! I lurves you guys! <3

Jeg og Remi får oss ny hund i juni. Vi har henne nå i helgen på prøvetid :) Hun heter Maiyah, og er omplassert, så hun er veldig sky og skeptisk. Bare det å ta seg et bad og skifte klær gjør at hun blir usikker, stakar liten! Remi har veldig god kontakt med henne so far, han er hundemenneske til de grader. Jeg sliter litt mer. Jeg har fått klappe henne litt, og hun er flink når vi går på tur, men det er litt trist når hun rygger unna meg. Men men, med litt arbeid, så blir hun den mest elskbare hunden, det er jeg hundre prosent sikker på! Can't blame her for being sceptical. Hun har ikke alltid blitt behandlet så bra, og hun har flyttet mer enn jeg noen gang har gjort. Fra Italia til Spania til Sverige til Norge. Bereiste lille voffen <3

Hmm... is there anything else to mention...
No. Not that I want to tell the people I know read this that "shouldn't" be.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Tror ikke man MÅ ha tittel... Tror man kan la det stå tomt :)

Maiyha er så nydelig <3 Gleder meg til dere blir bedre kjent med henne slik at jeg også kan bli det ;)

*elskepå*