BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21. mai 2010

Hmm..

Jeg vurderer å skrive et innlegg her. Et litt langt et. Om hvordan jeg føler meg for tiden. Men jeg tør ikke. Mye av det toucher på ting jeg vet det bare er jeg som føler, bare er jeg som inbiller meg, ting som bare plager meg og ingen andre, fordi jeg har lagd det oppi hjernen min. Men det gjør like vondt som om det skulle vært virkelig, ikke bare mitt mentale surr. Men det er ikke bare derfor jeg ikke kan skrive. Hvis jeg lar de det gjelder vite om det, så vil det enten skape drama, ubehag, eller resultere i at jeg mister noen jeg er glad i. Og det vil jeg ikke. Jeg vil beholde alle vennene mine, ikke miste noen. Så hvorfor i huleste har jeg disse tankene da...

I don't know anymore.


Tannlegetime i morgen. Jeg tror Christian skal følge meg. Enten det, eller at Remi henter meg. Jeg kommer meg ikke hjem på egenhånd etter den lille pilla jeg får, det er helt sikkert.

*sadpanda*

3 kommentarer:

Eline sa...

Lykke til hos tannlegen <3

Morpheus sa...

Null stress. Bare send meg en melding, så møter jeg deg på nasj.^^

Morpheus sa...

Og.. Om det hjelper: Du har dem fordi du er redd. Det du har erfart i fortiden gjør at du tolker fremtiden slik. Du må bare lære ting på ny. ^^

Null stress. Vi har nok av tid til det. :)