BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 19. mai 2010

I'm giving up

Or at least it feels that way.

Jeg er sliten. Sliten av tankene mine, vanene mine, alt. Og det som er...jeg har prøvd. Prøvd så hardt jeg kan. Å slippe fri. On my own. Men det virker ikke. Jeg har ikke nok ressursser inni meg selv til å komme meg ut av den sirkelen her.

Så jeg ber dere som kjenner meg. På mine knær. Hjelp meg. Tving meg. Vær så snill? Jeg trenger hjelp. Ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg faktisk ikke klarer.

Unnskyld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det høres helt ut som meg..

Majere sa...

Det er vanskelig å ta ansvar for noen annens liv. Men jeg prøver i det minste peke deg riktig vei. Den veien jeg tror er riktig, mind you. Om den er det er en annen ting. xD
Men kanskje det ville hjelpe om du sa nøyaktig hvor du ville? Fint å ha et kart når man er ute på åpent hav, you know. xD