BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 8. februar 2009

*yawn*

Gårsdagen var kos. Men jeg skjønner meg fremdeles ikke på at jeg kjøpte meg Cookiedough Chocolatechip Icecream fra Ben&Jerrys. Spiste ikke så mye av den da hvertfall.

Anyways, kvelden syns jeg ble veldig bra jeg ^^ Koste meg masse! Og Selinpus var superheit! Og det var Remi og *hidre* Lotsa touchy feely when we got home ^^

Var oppom mamma og pappa i sta, fikk pengser til mat, og satt og pratet litt, stort sett kos det! Sånn ellers dingen jeg pallyen til Selin 54, min DK 70, og prøvde meg som tank i UK :p Hadde ikke nok hp og melee experience til siste bossen, så Remi dro fram DK'en sin. Ikke en jævla liten bit av gear til meg >_< Irriterende!

Men men, enten prestemagge eller sove nå! Nn!

1 kommentarer:

Selin sa...

*kremt* jeg skal kjøpe ny til deg når jeg her penger heh....jeg hadde mucies...men den var god...nå har jeg vondt i magen >_<

mjau du var super heit du også ;D

vi sees jo i morgen,
kan jeg møte deg i byen før vi drar til majorstua? for jeg aner ikke hvor jeg skal dra henn >_< send meg svar på nettby du ;)
-selin