BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 2. februar 2009

Worries

Jeg orker ikke skrive ned om NM akkurat nå, så det får komme senere.

Akkurat nå er jeg litt bekymret for nesa mi. Ja, du leste rett, nesa mi. Jeg er alt for glad i å bruke nesespray, det er en ting. Jeg har lest alt mulig om hyperplasi, men jeg kan ikke huske å ha sett noe om å blø. Jeg skal sjekke igjen nå på wikipedia men... Hver gang jeg snyter meg (pardon being gross), så er det alltid blodig, og det renner gjerne litt blod etterpå. Ikke sånn typisk mørkerødt blod som vanlig neseblod, og det renner aldri ut av nesa, men jeg kjenner det "inni" på neseveggene, og det er plagsomt. Nå sitter jeg her med et 50% rødt lommetørkle, og det har endelig stoppet tror jeg. Er dette vanlig? >_< Jeg vet, my bad for using the spray for more than 7 days. Men jeg bruker den bare når jeg skal sove og ikke får puste. Da er det en spray i hvert nesebor, også sovner jeg fordi jeg får luft. Jeg har noia for å sove med åpen munn, så jeg har ikke så mange andre muligheter. Saltvannsspray funker aldri, jeg blir bare tettere :s Jaja, wikitime, brb.

...

Ok...blødningene har ingenting med hyperplasi å gjøre. Men det kan komme av bruken av nesespray. Det er bare teit at det er der når jeg IKKE bruker spray (selv etter en del uker). Så om det da er en infeksjon, om jeg klør meg i nesa med lange negler når jeg sover og derfor lager sår, eller om det er overbruk av betennelsesdempende medisiner (noe jeg ikke tar mye av lenger på trass) vet jeg ikke. Tviler på at det er kreft men :p Kanskje jeg tar meg en tur til legen for å sjekke bare. Må dit og snakke om migrenemedisiner og minipiller uansett. Jeg bare liker ikke dra til legen for annet enn å snakke >_< æsj.

0 kommentarer: