BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 17. februar 2009

Muu

Jeg er sliten. Lang dag i dag. Den var sikkert lenger for pusen men. Blæ. Jeg har lov å være sliten jeg og. Spiste ikke før rundt 8 i kveld, og overspiste selvfølgelig fordi jeg var så sulten. Nå sitter jeg her littegrann kvalm, med vondt i hodet, tett nese som plager vettet av meg fordi jeg VET at da blir det vanskelig å sove, og en merkelig rastløshet i kroppen. Vet ikke helt hva det kommer av.

On another note, Remi har vært søt i dag. Og sånn rent bortsett fra fysisk smerte jeg har prøvd å drepe med piller, så har jeg ikke tenkt på problemene mine i dag, det er deilig.

I morgen er det og mye å gjøre. Også har Niklas bursdag. Yay ^^ Men stakar Remi jobber overtid, uff.

Hmm, hadde planlagt å rable ned masse nå for å få tiden til å gå, men jeg er tom for ting å skrive om. Oh well.

0 kommentarer: