BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 3. februar 2009

Better

Jeg fikk snakket med Remi når han kom hjem. Han vet han var dum. Men han var trøtt, sliten, morgengretten, og tenkte ikke over hva han sa. Han hadde visst tenkt på meg hele dagen. Han hadde fått panikk da jobb-bilen hans gikk tom for disel, og han måtte vente i nesten 2 timer på NAF, fordi han hadde lyst å kjappe seg hjem til meg, gi meg en klem, si at han elsket meg, og lage middag til meg. Men han fikk jo gjort alt dette når han kom hjem i det minste.

Det er vanskelig for ham å forstå sykdommene mine til tider. Han klarer ikke relatere. Og selv om han skjønner litt i ettertid, så... jaja.. Det ordner seg. Han er fremdeles den flotteste kjæresten en jente kan ha. Så absolutt. Men..jeg turte ikke fortelle at jeg hadde kuttet meg...jeg hadde på genser, så han la ikke merke til det. Det får bare være. Jeg orker ikke se skuffelsen og sympatien i øynene hans når han får vite det.

Anyways. Vi gikk på butikken, kjøpte mat, lekte med Ozzy når vi kom inn igjen, spiste, spilte GH world tour, la oss ned under alle dynene, og så på tv. Så dagen endte godt i det minste. Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, psyk time i morgen. Mamma har sagt jeg får lov å kjøpe meg en bok fordi jeg er så flink å går til psyken når jeg skal, og fordi jeg skal ta en klesvask og oppvask i morgen. Lurer på hvilken bok jeg skal kjøpe!!

Jeg sliter sykt med søtsug...eller, rettere sagt, I've got the munchies. Jeg får alltid det når jeg har vært hos Remi, fordi der nede blir det bare ett måltid om dagen. Og Remi er en av de få menneskene som kan få meg til å spise nesten hva som helst jeg liker, uten tanke på kalorier, fett, og karbohydrater. I dag var det pizza. Jeg føler meg som en feit ku. Og jeg vet jeg burde spise et lite måltid nå før jeg legger meg. Men, jeg er så lei all maten jeg liker (for å være ærlig så er det jo ikke så mye, og stort sett bare karbohydrater), så jeg har liksom ikke lyst på noe samtidig som jeg har VELDIG lyst på ett eller annet. I går spiste vi kylling, ris og egg. Vi kokte litt lite ris, men det gjør ingenting. Masse protein, det er bra. Jeg sniker meg nok ut på kjøkkenet etterpå for å finne ett eller annet. Jeg vet bare ikke hva. Matfobi, kresenhet og restriksjon er ikke en god kombo. Vi er tom for agurk, og ellers har vi så og si ingenting jeg kan/vil/liker å spise *frustrert*

Hmm, dette ble litt mye diverse. Oh well, my blog, my rules.

Og takk for all støtten jeg får <3 Råd og klemmer kommer veldig godt med, jeg var flink i dag, det ble ikke mer enn de 9 stripene tidligere. Flinke meg!

1 kommentarer:

Eline sa...

Kjenner til det hersens søtsuget :P Får det hver dag jeg! Kroppen min er teit sånn. Med en gang jeg ikke får i meg nok sukker klikker den i vinkel og skriker "SNOP! NÅ!" Men de siste dagene har jeg vært flink og spist frukt i stedenfor :)

Bra at det ordnet seg med Remi :) Det gjør som regel det, når mannfolka får litt tid på seg :P De kan jo ikke skjønne alt som foregår oppi rare huene til oss gale jentene :P Men vi elsker dem fordi de prøver :)