BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18. februar 2009

I hate myself

You heard me. Akkurat nå, så hater jeg megselv. Jeg skjønner ikke at jeg kan være så egoistisk at jeg lar mine egne problemer påvirke meg når bestevenninna mi sliter. Hun fortjener så mye bedre enn meg, et patetisk lite menneske som ikke klarer å sette sine egne problemer til side for å gjøre ting bedre for henne. So what om jeg har problemer med mat for tiden, so what om jeg føler meg alene, patetisk og verdiløs. Jeg kan ikke tenke på det nå! Jeg er verdens ekleste, mest egoistiske lille kjerring. Jeg burde bare dø...

1 kommentarer:

Eline sa...

Vet det ikke forandrer hvordan du føler deg, men jeg ville bare si at jeg synes du er et godt menneske, og det at du får skyldfølelse for slike ting viser akkurat dette. *Klemme*