BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 30. desember 2009

Visitors

Det har vært litt folk innom i dag. Først kom moren til Remi en tur for å titte, det ble Ozzy veldig glad for ^^ Så kom Christian. Han er her fremdeles sånn egentlig *flire* Vi har sett på Istid 3, spist lasagne, sett på Max Manus, spilt Magic, og ser nå på the Mentalist før vi skal se på Bones.

Kristiane kom innom med saker i sted og. Hun flytter inn 2 eller 3 januar, hun må på Ikea og kjøpe seng først ^^ Hun virker utrolig koselig, så jeg tror nok det kommer til å gå flott å bo sammen med henne, selv om det sikkert blir litt rart i begynnelsen ettersom jeg aldri har bodd med noe annet enn familie eller kjæreste før :p

Nå må jeg, samtidig som jeg ser på the Mentalist, lage en PowerPoint fremvisning av naturfagprosjektet mitt. "Kjemiske kjennetegn og forskjeller på de viktigste næringsstoffene i kroppen"...gawd.. Har allerede skrevet en oppgave på nesten 900 ord :p Også må jeg lage den teite PowerPointen. Jeg er ikke flink på det at all.. Sist fikk jeg nesten kjeft for å ha skrevet for lite på PowerPointen min :s Får se om jeg får til litt mer uten at det blir for mye denne gangen da.

1 kommentarer:

Laila sa...

satser på at power pointen blir bra da :)

hååper det går bra med ny samboer også, man blir jo godt kjent, og når man bor så tett innpå hverandre, så blir det bare kjekt etterhvert :)