BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 9. desember 2009

Bright spots

Jeg har hatt et par lyspunkter i den siste tiden. Jeg og Remi får sannsynligvis flyttet, og ikke bare hvorsomhelst - vi får sannsynligvis leie Truls og Ida's leilighet når de flytter til Praha! Da får vi hatt med voffsen <3 Sentralt, nydelig leilighet, masse møbler ^^

Bursdagen min er i morgen. Feiring på lørdag. Jeg er fremdeles litt skeptisk til om det er et lyspunkt eller ikke men...vi sier det er det.

Resten kommer i litt random rekkefølge:
Jeg har fått nye angstmedisiner
Jeg skal feire jul hos Remi
Jeg får bursdagsgaver, og er spent på hva jeg får av de forskjellige
Bortsett fra at hun ligger på isolat pga omgangssjuke, så går det litt bedre med mormor (hvertfall sist jeg hørte noe)
Vennene mine er awesumness
Jeg er ikke like deppa som jeg pleier å være på denne tiden av året (tho, det kan snu om noe skjer)


Nå skal jeg busse meg ned til NAV, for så å busse meg opp til Ryen og til psykiateren. Så skal jeg hjem og... dille? Spille? Dasse? Slække?

Yuh.

3 kommentarer:

Morpheus sa...

Cara..
Det er ikke et bilde av Ozzy, det er et bilde av Laika. xD

Eline sa...

Yey :D

Caralina sa...

Men det lignet jo sånn >.< *removes that part*