BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 21. desember 2009

Boredboredbored

Dagene går forbi alt for sakte. Hver dag føles som 3. Jeg liker ikke at det går så tregt, man får bare ekstra masse tid til å tenke.

Jeg har lagt på meg i det siste. Mamma la merke til det og spurte. Hun var glad for det men...ikke jeg. Veier nå konstant 49..det er bare 1kg før 50 det... Ikke faen om jeg skal ende på 50. I have to do something. Quick... En ting skjønner jeg ikke da. Mamma og pappa syns jeg ser syk ut, sliten, grå i ansiktet, dype ringer under øynene. Burde jeg ikke sett bedre ut siden jeg har lagt på meg? Eller klarer faktisk natt etter natt med mareritt, og dag etter dag med depresjon til å få meg til å se ut som en død fisk?

I'm concidering buying a liquid foundation and some powder. Huden min er for tørr for mineral foundation for tiden føler jeg, får ikke den coveragen jeg vil ha. Feck it.

0 kommentarer: