BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 17. desember 2009

Hrm...

Things are... weird lately. Let's just write all this shit down.

Kreftet til mormor sprer seg ser det ut som. Jeg takler det vel egentlig ikke så bra med henhold til bekymringsangsten min, redselen for sykehus, og tanken på alt det vonde hun sikkert må gjennom. Så jeg er litt down in the dumps for tiden.

Jeg distraherte meg selv i dag ved å møte Eline i byen, det var godt. Snakke, drikke te, shoppe litt (vel, jeg brukte en tusenlapp på sminke *hides*), spise, dra til henne og Lars, se på film, så bli kjørt hjem av Remi. Ja, Remi sendte meg en søt melding og. Den rimte og sånn, så jeg vet ikke om han fant på den selv eller ikke, men den var søtings <3

Testet den nye sminken også. Worked lovely.

Jeg har planer for håret mitt. Hvitblondt og kortkort på sidene, og blå striper i det sorte. That sound ok to anyone? Siden jeg endelig flytter har jeg maks lyst til å gjøre mer med stilen min somehow. I know I say that all the time, and it usually never happens but. I'm allowed to hope and try, 'aint I?

Sometimes I wish I had a camera, so I could take pics of my makeuplooks and such. And have a reason for looking good and taking random pics. But I has not one so.

I morgen skal jeg sannsynligvis til Lisa Marie, fikse oss, være jenter, og drikke rødvin. Så får man se om det blir ut eller ikke. Yeye.

I guess I'll return to playing Dragonage: Origins now then.

2 kommentarer:

Morpheus sa...

Hmm..

Jeg vet om noen filmer som er veldig bra mot dødsangst:

En Tom Hanks film: "Joe Versus the Volcano". Veldig inspirerende og betryggende. ^^

En Nicholas Cage film: "The Weather Man" er og ganske genial.

Se dem, du kommer til å føle deg en tanke bedre etterpå, I promise you. ^^

Laila sa...

så trist å høre om mormoren din :(
Du får ta en dag av gangen og gjør det beste ut av det.

håper du får kosa deg masse i helga da, slappe av og koble av litt.