BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 28. desember 2009

Ouaah

I morgen er dagen! Alle mine eiendeler (unntatt pc'en som jeg sitter på nuh, skoene mine, og rottene) står på stua i en stor haug. Vi har fått nøkler (gakk <3), og fraogmed i morgen bor vi i Gamlebyen.

Fikk møtt leieboeren og faren hennes en kjapp gang i dag, Kristiane er kjempesøt, så jeg tror nok vi kommer godt over ens :) Hun er gamer og sies det, så jeg kan bare se for meg hvor sosiale hjemmekveldene blir, alle sittende på hver sin data XD

Jeg vet liksom ikke helt hva mer jeg skal skrive. Jeg er litt sånn...i limbo atm.. litt sånn mellom states for tiden... Glad, redd, angsty, deppa, superhappy, fornøyd... det passer ikke sammen *flire*

1 kommentarer:

Morpheus sa...

Jeg er sikker på det blir awzum. ^^
No worries.