BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 28. desember 2009

New home!

Da er alle sakene mine ferdigflyttet. Nå sitter jeg på laptopen min (stasjonære har vi ikke satt opp enda), har spist taco, og drikker brus. Og ser på The First 48 på YouTube. Jeg er mett, varm, nybadet, har et pledd, og er generelt ganske sliten men tilfreds. Remi er ute og henter sine siste ting. Forhåpentligvis får han også med seg madrassene sine somehow. Til sist kommer Ozzy <3

Det har vært en lang dag. Klokka er bare 7, men jeg er klar for å sove allerede *flire* Rydde alt annet får komme i morgen, jeg orker ikke mer i dag, that's that.

I morgen må jeg begynne på naturfagoppgaven min også gitt...jaja, går sikkert bra ^^

Det er litt rart å være her uten Truls og Ida. Sitter heletiden og forventer at de skal sprette frem fra badet eller kjøkkenet, men det har de ikke gjort hittil :p

1 kommentarer:

Laila sa...

greit å komme seg hjem etterhvert, etter mange dager med familie og mye mat..jeg har også spist taco nylig, nesten digg med en normal kost igjen.