BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 25. desember 2009

Christmastime, busytime, movingtime!

Julaften er over for now. Og den gikk kjempebra til tross for angst i forkant og svimmelhet/diorienterthet (is that even a word?) sent på kvelden. Jeg feiret med familien til Remi i år, og det var superkoselig ^^ Celin hadde stiiiilig kjole, Andras var superkjekk i sin lille dress og slips, og...jah, han er nydelig ^^ Middagen var god, og vi koste rompa av oss med gaver og alt!

Jeg og Remi fikk litt penger, Remi fikk Metallica billett, jeg fikk universalgavekort på 600 kr (=D), vi fikk felles to store badehåndklær, matvekt, dessertgaffler og kakespade fra Hardanger bestikk, oooog...hmm, lurer på om det var det, kan ikke huske om det var noe mer.

Selv fikk jeg pysj fra La Senza, undertøy, penger, bade-sett i wild cherry fra Body Shop, halskjede, og gavekort på Platekompaniet. Eneste jeg ønsket meg som jeg ikke fikk var en iPig :p Men det kan jeg sikkert få senere *nod*

Jeg har pakket i hele dag. Alle klærne mine er nå i bokser. I morgen skal jeg pakke bøker, og rydde og kaste ting i skuffer og i pulten og sånt. Yuh.

0 kommentarer: