BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 1. september 2009

Hmm...

Den siste tiden har jeg ikke klart å komme meg noe særlig ut døra. Jeg er sliten konstant, fryser, og ligger ofte bare under dyna å gjør nada. I tillegg sover jeg til alle mulige rare tider. Jeg bare setter meg ned to sekunder, også har jeg sovnet =/

At least today was good :) Remi kom og hentet meg for å dra på en kjøretur, og endte med at vi stakk på butikken, kjøpte taco, og spiste hos meg. Then we snuggled some ^^ Det var utrolig godt merket jeg. Jeg er skjelden nede hos Remi lenger, spesielt over natten, ettersom moren hans har konstant besøk -.- Og ettersom han alltid er oppe om natten, så kan jeg hverken ta meg et bad eller tusle rundt i leiligheten som jeg pleier uten å føle meg sett på, ukomfortabel og nervøs. So I just keep avoiding going down there. Men det er ikke så bra for forholdet gitt >.< Anyways, vi hadde det fantastisk i dag, om bare i et par timer. Det er godt å vite at Remi savner meg like mye som jeg savner ham ^^ Han kunne ikke holde seg lenger vekk enn en halv meter fra meg før han grabbet tak i meg og gav meg en lang klem <3 Ah, jeg elsker mannen min! Massest! <3<3<3

0 kommentarer: