BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 28. august 2009

VILIKKE!

..jeg hater blodprøver. Jeg har så lite lyst til å gå ut døra at det gjør vondt. I tillegg har jeg glemt å kjøpe bedøvelseskrem, så jeg må gå tidligere og få kjøpt det og klistre på på veien. Jeg er heldig og har med meg Christian så jeg slipper å gå alene. Men det har en annen grunn. Har jeg ikke med meg noen, så dukker jeg enten ikke opp, eller så går jeg min vei igjen før de får tatt den, eller så får jeg panikk og tør ikke ta den at all før jeg svimer av eller noe sånt. Det hjelper å ha med seg noen. Da får flauheten over å ikke tørre ta overtaket.

Mamma lovte meg en frisørtime for at jeg skulle være flink og ta blodprøve. Men frisøren min har ikke tid på flere uker >.< Så vurderer å bestille time hos en av de andre på AModoMio i stedenfor. Jeg vet jo de er flinke alle sammen ^^ Planlegger kort og kanskje hvitt på ene siden, blått i luggen og...vel, egentlig vil jeg ha extentions og men. Spare litt penger *sukk* We'll see.. Jeg har bare veldig lyst til å gjøre noe spennende med håret mitt igjen. Samtidig som jeg er fornøyd med hvordan det er nå og :s Klarer ikke bestemme meg helt. Opinions anyone?

1 kommentarer:

Eline sa...

Tenker masse på deg og krysser alt jeg kan for at det går bra.

Jeg liker håret ditt sånn det er nå, men samtidig hørtes det vannvittig stilig ut slik du beskrev hvordan du vurderer å få det. Men så er jo ikke jeg noe flink til å være objektiv, for jeg synes du er så vakker uansett hvordan håret ditt er eller hva du har på deg :P Du kunne hatt oransje hår og afro og jeg ville siklet :P Hehe