BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 24. august 2009

Test time!

Japp, helt riktig. Om ti minutter stikker jeg ut døra, drar opp til Helsfyr, og tar en mattetest. Kompetansevurdering, for å se hvilket nivå de skal plassere meg på når jeg begynner skole. Phun? Neh. Men det var litt....godt...å sitte i går å se over regler osv, og kjenne at "hey, jeg kan dette, det er bare lenge siden sist". Følelsen av å bruke hjernen på noe annet enn problemer og sykdommer og NAV hele tiden. Faen meg deilig! Begynner å huske hvorfor jeg likte å gå på skolen. Pga studeringens skyld, å lese, lære, mestre, prestere. ....Så lenge jeg ikke driter meg ut med den syke perfeksjonismen min og ødelegger alt da *shrug*

Sånn ellers har jeg sannsynligvis funnet et sted å bo nede på Mortensrud. Det er et rom i kollektivet der en gammel venninne av meg bor. Skal ned å hilse på henne og de andre som bor der i kveld kl 7, håper de syns jeg er ok! For da er det bare å gå på NAV i morgen og si "bitches, gi meg penger, jeg skal flytte!" ^^ *krysse fingrene for seg selv*

Jeg har prøvd å fikse det så det går ann å legge inn kommentarer her. Noe som skulle vært mulig fra før, men som plutselig for some reason ikke har vært det. Så da håper jeg det funker nå. Hvis ikke får dere som kjenner meg bare sende en post ett eller annet sted å si fra, så får jeg titte på det igjen >.<

1 kommentarer:

Eline sa...

Det funker nå :)