BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 27. august 2009

Gawd :p

So. For det første, så flytter jeg sannsynligvis om ikke så lenge. New residence will be Passopveien 7, Mortensrud ^^ Vet jeg har fått rommet, så da er det bare å få husleiekontrakt, gi den til NAV, la de titte på den, få godkjent at de betaler depositum og dekker husleie og noe å leve på, så flytter jeg ^^ Håper ikke det tar alt for lang tid!

Sånn ellers. Så leste jeg om kravene i rettsaken mot de to drapstiltalte nordmennene i Kongo. Jeg begynner sterkt å tro at det rett og slett er noe Kongo har funnet på for å kunne presse penger ut av Norge. Kravene er latterlige. Internasjonal domstol, here we come sier jeg bare. Og velger Kongo å gå til krig, så er det best NATO kommer å denger dem sønder og sammen *nods*
Dette var selvfølgelig bare en oppsummering av meningene mine om saken, veldig kort forklart. Hatt en laaang samtale med Christian om det. Godt å ha noen å diskutere sånt med som har peiling ^^

1 kommentarer:

Eline sa...

Kongoleserne er gale hele gjengen. Overparanoide pengegriske jævler! Det er min mening i hvertfall.

*hugs*