BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 3. august 2009

Sea salt soaks and lack of coke

Tragusen min blir bedre og bedre, men er fremdeles au å fjerne verk fra med q-tips etter jeg har latt den soake. Jeg er teit og ruller meg alltid over på venstre når jeg sover, så jeg ligger mye på den. Dumme kropp >.<

Sånn ellers er jeg nesten tom for colabokser. Jeg overlever sikkert, men hvor skal jeg da få koffeinen min fra? Owell.

Jeg fikk time hos psykologen i morgen. Jeg er på sånn teit stadie hvor jeg ikke helt vet hva jeg skal snakke om der. Sure, det har skjedd ting i løpet av ferien jeg sikkert kan snakke om, men jeg har begravd det nederst i hjernen, og føler ingenting når jeg tenker på eller snakker noe om det. Så hva er vitsen da? Og etter Praha så har jeg gått opp i vekt. Så det er bare bra. Da blir det liksom bare sånn "hei, du har det bra ja, jammen da setter du opp time når du føler for det", også går det mange måneder sånn som det gjorde nå før jeg bestiller time igjen. Kanskje dette ikke er noe å klage over men...jeg finner det ubehagelig kinda...klarer ikke forklare. Jeg får sånne punkter i livet hvor jeg tenker "ingenting i situasjonen min psykisk har forandret seg, hvorfor snakke om det?", også slutter jeg å sette opp psykologtimer.. TEIT!

Ikke turte jeg ringe tannlegen i dag heller. Jeg har ikke lyst å trekke tenner! Jeg har ikke lyst å sette tann på bro! Jeg har ikke lyst til å kanskje borre! *panikk*

0 kommentarer: