BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 6. september 2009

<3 Bf

Have I mentioned that I lurfes him? Han er så søt noen ganger at det gjør vondt ^^

På fredag var jeg ute på shopping og lunch med Eline og Selin :) Koselig ^^ Selin ble trøtt og dro hjem, men jeg og Eline fikk Remi til å hente oss, kjøre opp til Sagene, hente Lars, kjøpe alkohol, og dra til meg for å vorse. Egentlig skulle vi ut, men jeg fikk mageknip og tilbragte resten av natten med å bytte mellom å sitte på do og krype inntil Remi i sengen min. Senge-delen var kos i det minste<3

Lørdagen brummet vi avgårde til Sverige, jeg skulle ha cola. Men når vi kom ned hadde Remi glemt kortet sitt, så jeg la ut for snus til ham. Det vi ikke tenkte på var at vi nesten var tomme for bensin! Men vi kom oss i det minste hjem før lampa begynte å lyse XD Så mamma og pappa hentet meg og colaen min nede hos Remi igjen på vei hjem fra hytta :)

All in all, jeg har hatt en veldig fin helg. Den har vært..merkelig tom for slemme, dumme tanker ^^ I r happy!