BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 15. september 2009

Lang natt

Jeg sovnet ikke før 5 eller halv 6 i natt. Først, så var jeg ikke trøtt. Men når jeg ble trøtt, så turte jeg ikke lukke øynene, redd for psykose igjen. Kroppen min har vært...ubalansert. Jeg klarer ikke stå oppreist eller gå over lenger perioder, og hvis jeg snur hodet til siden blir beina mine svake. I natt kom angsten også. Dødsangsten. Med kroppen sånn den var, så var jeg redd for å aldri våkne igjen. Heldigvis har jeg taklingsmetoder. Så jeg tok 3 atarax, kokte en kopp grønn te, tente noen duftlys, og skrev i en av notatbøkene mine om angsten, psykosen, og tiltak for å føle meg bedre når angsten setter inn. Etter rundt en halvtime, tre kvarter så kjente jeg at det begynte å virke alt sammen, og jeg klarte å legge meg og sove *stolt* Jeg kom meg ikke til psykologen i dag, følte meg for dårlig, men fikk hvertfall ringt legen og fikk dem til å fakse ned resept på Cipralex til apoteket. Hentet medisinene, og gikk på butikken med mamsen min. Nå føler jeg meg mye bedre mentalt sett, og håper kroppen er i orden igjen til i morgen da jeg skal dra å besøke Evy søte ^^

0 kommentarer: