BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 22. september 2009

Bortevekk!

Jepp, jeg blir bortevekk frem til torsdag. Kan hende jeg er innom Facebook og Nettby og sånt men, vi får se. Jeg skal passe dachsen til mormor og tante Tone mens mormor er på sykehuset og tante Tone er på jobb. Mormor skal operere ut en svulst (krysse fingrene for at det ikke er noe farlig), så hun er borte fra i morgen tidlig til torsdag ettermiddag eller noe.

Sånn ellers så har jeg hatt en koselig photoshoot med Trine og Kim :D (www.trineogkim.no) I shall be on bookcovers! Yea! *flire* De var...fantastiske mennesker, og jeg ble invitert på utstillingen de har i oktober :) Håper også de vil kunne bruke meg til andre ting og ^^

Da skal jeg spise opp rett i koppen suppa mi, pusse tennene, og gre meg, så er jeg klar for avgang! As usual, så er det bare å ringe meg eller sende melding om det er noe. Jeg får ikke dratt noe sted, men jeg er alltids tilgjengelig for snakking ^^

Baibai<3