BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 14. september 2009

Hallucinations?

Club Forbidden var awesome, så var det sagt.

Men...morgenen i dag var...rar. Jeg skjønner ikke hva det var fornoe som skjedde. Jeg våknet i 10tiden om morgenen, men var ikke noe fyllesjuk. Jeg drakk et tonn cola, og prøvde å sove igjen. Men det gikk ikke. Ikke at det er så uvanlig. Men...hver gang jeg lukket øynene...så og hørte jeg ting. Forvridde, groteske ansikter, blod, oppkuttede kropper, det luktet blod... Noen ganger når jeg lukket øynene så trodde jeg at jeg snakket til Remi, at han svarte, også åpnet jeg øynene, jeg hadde ikke sagt noe, og Remi sov fremdeles.

Det var så rart. Jeg tenkte først det kanskje var hallusinasjoner, eller en psykose. Men..det kan da umulig finnes noe av det slaget som bare skjer når man lukker øynene? Da måtte jeg jo ha sett eller luktet eller følt ting når de var åpne også!

Det var forvirrende. Og ekkelt. Og skummelt. Jeg klarte ikke si noe til Remi, for kanskje jeg da åpnet øynene igjen og så at han fremdeles sov og at jeg ikke hadde sagt noe. Ikke fikk jeg frem ord heller. Jeg har aldri følt så ute av kontroll over mitt eget sinn noen gang..det skremte livet av meg. Så jeg lå under dyna, kaldsvettende og skjelvende og ventet på at Remi skulle våkne, og prøvde desperat å ikke lukke øynene. Det gikk ikke over før etter 2 timer.

Hva i helvete var det som skjedde? *redd*

2 kommentarer:

Eline sa...

Kan ikke utelukkes at det var en psykose...
Psykoser kommer i mange former og tilstander

*Klemme på*

June sa...

jeg får det ofte på den måten. At jeg ser å hører ting når jeg lukker øynene. Og det er så virkelig... Masse groteske marerittmonster inni hodet mitt, folk som prater til meg, osv... Aner ikke hva det er, men det kommer når jeg er sliten...