BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23. januar 2009

WoW-mania

Omg... Vi maggeprester i dag. Har gått opp 3 lvls, snart 4. Dvs, 23 til 26, snart 27. Skal se om vi rekker å treffe 30 før man legger seg. Men sånn går det når man ikke har noe annet å gjøre.

I dag har vært binge... jeg var så stolt tidligere i dag, hadde bare spist et kyllinglår. Men så kom mamma hjem og hadde kjøpt sjokoladepudding og insisterte på at vi spiste det sammen. Nothing for it, I had to. I have to move a lot tomorrow I guess.... -.-

1 kommentarer:

Eline sa...

Hadde en binge fra helvete i går jeg også... Men det var kun min egen feil. *Sukk* Eller det var lampa sin feil! Pæra gikk så jeg måtte ut å kjøpe ny klokka kvart på ti om kvelden, og jeg er så jævlig godterisugen på kveldene. Hadde jeg bare holdt meg unna butikken hadde det gått helt fint...