BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 20. januar 2009

Nattetanker

Som vanlig har jeg vanskeligheter med å sove. Sånn er det bare tror jeg, har alltid vært sånn. Men så begynner man å tenke da.

I natt var det kroppen min. Jeg hadde krøllet meg sammen og så på musikkvideoer på YouTube. Musikkvideo ble til en thinspo. Thinspo ble til upbeat musikk, mens jeg jogget på stedet i 10 minutter. Jeg er ikke vant til å jogge ettersom jeg har skader på hoftene, og legen forbød jogging for et par år siden da det viste seg at jeg fikk slitasjeskader av det. 10 minutter høres kanskje ikke mye ut, men det er det for meg. Jeg har vondt i hoftene. Det er ikke akkurat digg å sitte. Og jeg vet at i morgen kommer jeg til å jogge rundt i stua når ingen er hjemme, bare fordi jeg føler at jeg må. Blir vel noen situps også.

Jeg tror dette er litt motivert av at mamma sa opp treningsavtalen min på Skullerud Sportsenter. Jeg har vært clueless i over et halvt år nå etter jeg ikke fikk lov å gjøre yoga lenger. Eller, lov og lov, jeg fikk ikke lov å bruke armene pga senebetennelsen, og etter det begynte jeg ikke igjen. Mamma sier jeg kanskje kan begynne med henne på SATS, men jeg tviler på at hun gidder å betale, jeg har en tendens til å være flink et par mnd, så går alt i dass. Sånn som med resten av livet mitt. Men jeg håper hun gidder, da kan jeg si til Remi at "hey, jeg går på SATS nå, skal vi trene sammen", så kanskje han begynner å trene igjen :)

Anyways...jeg burde legge meg og sove. Men først skal jeg klistre inn litt ønskebilder!






5 kommentarer:

Marthe sa...

Dersom du har senebetennelse og ikke kan bruke armene dine, vil jeg anbefale svømming. Jeg har begynt 3 dager i uken nå, og det hjelper virkelig. Man får ingen belastninger, og det er veldig bra for å myke opp senebetennelser! jeg forstår greia med nattetanker.. Her sitter jeg, lys våken og har lyst til å ta situps! Helvetes thinspo-videoer..

Caralina sa...

>_< Know the feeling. Hvor er det du svømmer hen? Det badet jeg har i nærheten er veldig veldig sugent for å si det pent :s

Marthe sa...

Bølerbadet er ufint, ja.. (Jeg stalker ikke, du har bare fortalt at du bor på bøler :P). Jeg svømmer på Tøyen! Der har det blitt kjempefint etter de pusset opp. Og der kan man kjøpe klippekort, så det blir ikke som SATS, der du betaler selv om du ikke nødvendigvis går der så ofte. Du betaler for de gangene du svømmer, enkelt og greit. Det er veldig tilfredsstillende, og kroppen strammes opp overraskende fort! Er det forresten greit jeg legger til bloggen din som en "follower"?

Eline sa...

Enig med personen over meg! Tøyen er veldig fint, men ofte mye folk. Men hvis man har tid på dagen er det ofte bedre ;) Trener fast på Tøyen en gang i uka, og på et annet sted en annen dag i uka. Bruker Nautilus, så jeg får svømming gratis inkludert i treningsabonnementet :)

Caralina sa...

Det er greit Marthe ^^

Tøyen ja, kanskje jeg våger meg dit en gang etter å ha kjøpt meg en passende badedrakt ^^