BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 19. januar 2009

Pewpew

Ja, da startet jeg opp en blogg her og da. Sånn siden jeg er så griselei av Nettby for tiden. Jeg må finne ut hvordan jeg kan få den til å se litt bedre ut med tiden. Inntil da så får den være som den er nå.

Jeg føler at jeg egentlig har hatt en veldig produktiv dag, samtidig som den har vært veldig lat. Jeg sto opp til en ok tid, og drakk et glass melk. Dillet litt rundt på laptopen, tok meg en dusj. Vasket dusjen, kledde på meg, renset ansiktet og alt sånt jeg er nødt til etter jeg har dusjet. Tok oppvasken. Der stoppet produktiviteten. Egentlig skulle jeg ut og gå tur i dag, men det er kaldt, og jeg liker ikke gå rundt alene. Så skulle egentlig Selin komme en tur, men hun måtte rydde, så da skal jeg heller møte henne i morgen. Så da ble jeg bare sittende og WoW'e for å distrahere meg litt fra teite tanker. Det virket en god stund. Jeg ble skikkelig sulten igjen, og siden jeg har funnet ut av at jeg må i det minste spise noe når jeg blir sulten, så tenkte jeg at jeg skulle lage meg en rett i koppen tomatsuppe, og ta en liten skive brød ved siden av. Men pappa syns det var teit, og satte på en pizza til meg i stedet. Så da spiste jeg litt av det i stedenfor. Det har da selvfølgelig resultert i at jeg føler meg helt ekkel og tung i hele kroppen. Men men. Det får bare være.

Jeg har funnet noe jeg har veldig lyst på, lookie!






1 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi, da blir vi frøken Overbust og frøken Underbust, også kan vi leke søstre på byen. Ellerno:)<3 Fant du på eBay du også, eller?
-Ida