BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 28. januar 2009

..

Jeg kom nettopp til å huske på noe jeg lurer litt på. Jeg møtte mamma på t-banestasjonen når jeg ventet på banen hjem fra psyken i går. Så snakket vi litt om hva jeg hadde snakket om der. Så nevnte jeg at han lurte på om jeg noen gang hadde vært hos ernæringsfysiolog. Det har jeg jo, husker ikke hvor gammel jeg var. Jeg trodde det var fordi legen var redd jeg ikke fikk i meg nok vitaminer og sånt fordi jeg var så kresen. Så sier mamma "ja, men det var jo i forbindelse med de spiseforstyrrelses-greiene". Hva slags spiseforstyrrelse? Jeg husker ikke stort mer enn at jeg fikk beskjed om å spise vitaminer og prøve ny mat. Hadde jeg virkelig en spiseforstyrrelse på den tiden? Hva slags da? Var jeg bare kresen sånn som jeg trodde, eller var det noe mer? Mesteparten av livet mitt er ganske fuzzy sånn bortsett fra enkelthendelser, så det kan jo hende jeg ikke husker. Jeg får spørre mamma om det.

Og den behandlingen vi skulle prøve neste psyk time...den er visst litt kontroversiell, med en del kritikere, men gir visst gode resultater. Det skader ikke å prøve. Men det som er funky er at det er en behandlingsmetode mot PostTraumaticStressDisorder. Er det det jeg har? Ingen psykolog har nevnt dette tidligere, de har bare snakket om depresjoner, borderline, angst, paranoia og mild narcissisme =/ I'm getting confused here. Jeg får si til ham neste gang at nå vil jeg snart ha litt peiling på hva han tror er galt med meg. Jeg liker ikke å ikke vite.

1 kommentarer:

Eline sa...

Ja det er kjekt å vite hva som feiler en... :P Gikk lenge jeg, uten at noen greide å sette diagnose på meg, og det var ganske frustrerende. Ville vite hva som var galt, men det eneste jeg fikk var uspesifisert personlighetsforstyrrelse :P Uspesifisert liksom... Jeg spurte hva det innebar og de innrømte at de ikke hadde peil :P