BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 25. januar 2009

Sunday, pretty sunday

I dag har vært fin hittil! Masse å skrive om som er POSITIVT!

Vi starter med nerding: Magen er 34, og skal til 40 i dag.

I går fikk vi sovete av Terje. Den luktet himmelsk, smakte nesten like godt, og fikk meg så rolig og avslappet at jeg våknet bare 3 ganger i natt! Nå skal det sies...det er to urter i den som ikke er lovlige i Norge. Men det driter jeg langt i, den virker. Også virker den på stresset mitt også, så jeg drikker den om dagen også.

Vi var ute med Ozzy på lang tur i dag. Det er virkelig en perfekt søndag. Snø, men varmt i lufta. Var et tonn med småbarnsfamilier ute *flire* Ozzy ble fornøyd hvertfall, det er helt sikkert! Og vi ble slitne :p Nå sitter vi å spiser (McDonalds-mat...men men...jeg har beveget meg mye i dag, og dagen er ikke slutt), spiller Guitar Heroes World Tour, og skal WoW'e sammen snart <3

Lurfe today <3

0 kommentarer: