BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 4. juli 2009

It makes me sad

Hvorfor er det sånn at folk dømmer deg for å gjøre eksakt det de har gjort mot deg over lenger tid? Det skuffer meg så sinnsykt at hun i det hele tatt ikke klarer å se. Jeg er den som har blitt dumpet til fordel for alle andre over lenger tid. Jeg er den som jobbet ræva av meg for å få til en tur sammen. Og når hun da sier "jeg blir med til Sverige" etter jeg har sagt at "vi var der i går, jeg orker ikke en gang til".. Jeg bestemte meg for å dra ut med venner å grille, koste meg stort, i den viten at hun var i Sverige. Men neida, det var hun visst ikke. Har man hørt om å si i fra? Eller spørre om å få være med på grilling i stedet? Jeg lukter da ikke hva hun ikke forteller meg. Jeg er ikke superkvinnen. I guess she must believe so. And then no answer to my letters, no contact at all. Fine. Jeg kan fint resignere meg til å heller leve uten. Jeg bare dreper en liten bit av meg selv, det går fint. I've done it before, I can do it again. Bare ikke klag på hva som blir igjen.

Onto other matters, som heller ikke er morsomme. Jeg har fått sommer syndromet mitt igjen. Føler meg feit, stygg, verdiløs. Jeg er ikke helt 100 for tiden. Just ignore it. It will go away. I'll kill it too soon.

3 kommentarer:

Selin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Caralina sa...

Heh. Du må ha glemt alt du Selin. Jeg hadde sagt i fra. Flere ganger. Jeg ga opp. Og for hele verden? Dette er min blogg som jeg bruker for å skrive ned å få ut ting jeg tenker på. Det er formålet med bloggen. Det har det alltid vært. Jeg gadd ikke mer jeg Selin, for du sa alltid nei, ringte meg aldri. Jeg skulle ikke grille en time etter plutselig, jeg skulle grille ETTER du sa du skulle til Sverige. Det har jeg sort og hvitt på telefonen min. Så ikke prøv deg engang. De få gangene jeg sa "jeg vil ha Selin for meg selv", så ble Niklas skikkelig sur og gretten, og derfor gadd jeg ikke. Jeg trodde jeg gjorde DEG en tjeneste der jeg. Så beklager at jeg var glad nok i deg da Selin. Beklager at jeg hadde det vondt og valgte å gå ut med venner i steden for å sitte inne å grine og kutte meg selv. Jeg skal la være å ta vare på meg selv jeg, og bare tenke på deg og lukte hva det er du vil hele tiden. Er det det du er ute etter i vennskap? For da tror jeg du må finne superkvinnen. Beklager ass.

Selin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.