BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 31. juli 2009

Vacation and such!

Jeg har en følelse av at dette blir et litt langt innlegg. Jeg skal i hvertfall prøve på det. Selv om ingen leser det annet enn meg tenker jeg, så er det greit å skrive ned det så jeg husker det til senere tid.

Onsdag for en uke siden reiste jeg til Praha. Det var spennende og skummelt på en gang. Jeg har aldri flydd alene før, så jeg var litt nervøs ang å sjekke inn, komme meg til riktig gate, osv. Var så vidt jeg ikke snudde når jeg gikk av flybussen, men jeg klarte det ^^ Flyturen tok bare to timer, og Truls, Ida og Janne møtte meg på flyplassen. Vi dro rett til leiligheten, jeg fikk fikset meg litt og sånn, også kom det besøk av Anita og Lucy. Koselige jenter ^^ Vi hadde fotoshoot i en park med en spennende vegg, masse påfugler (med unger!), ugler og fontener og litt stilige malerier. Kommer sikkert bilder på Facebook og sånt etterhvert, jeg har ikke energi til å sende over noe enda. Så dro vi ut for å spise, og jeg fikk smake verdens beste biff. Sånn, seriøst. Jeg syntes biffen på Big Horn var god. Dette var 10 ganger bedre til en brøkdel av prisen! Etter mat dro vi på Cross, en "steampunk" club. Fikk smake Bohemia, og var glad og fornøyd. Litt sliten tho, så ble ikke ute så lenge. Dro hjem til leiligheten, pumpet opp madrassen jeg skulle sove på, rullet ut soveposen og sluknet :p

Torsdag dillet vi rundt i sentrum, dro til et reklamebyrå for å printe ut flyers vi skulle levere ut på festivalen, tok en skummel heis, og dro for å spise meksikansk mat. Uheldigvis fucka de opp maten min 2 ganger, så jeg gav opp og gikk å spiste biff igjen :p Det var nammers <3

Fredag dro vi til Polen, it wuz Castle Party time! Stort sett gikk hele festivalen bra. Men litt kjedelig med angst, og en kropp som ville ha migrene og nektet å ha nok stamina til å holde ut. Ja, også var det grisekaldt stort sett hele tiden >.< Jeg orker ikke å skrive så mye annet om festivalen faktisk, det gjør jeg kanskje en annen gang. Men det var hvertfall masse pene mennesker, og vi ble tatt masse bilder av *flire*

Vi kom hjem på mandagen, og da hadde Espen allerede kommet. Vi stakk ut og spiste, og jeg tror vi drakk litt og. Tirsdagen var mye det samme, fikk sett mye fint, og spilt biljard (tror det var tirsdagen hvertfall *shrug*). Så dro vi på byen og ^^ På onsdag dro vi på zoo! Vi hadde bare to timer der, noe som sugde balle :( Jeg elsket hele stedet! Jeg fikk se jordsvin!<3>.< Ikke orket jeg være med ut på kvelden heller, men jeg fikk hvertfall sett det siste som var pent her og der ^^

I dag dro jeg hjem, og Remi hentet meg på flyplassen :) diggers. Nå sitter jeg å har vondt i øret mitt XD Tok en tragus piercing der nede, og den er sår. Men det ordner seg <3

Nå...gidder jeg ikke skrive mer. Jeg skal følge med på Resident Evil 2! Muahaha!

0 kommentarer: